Комерційна пропозиція Оргкомітету
7-го Національного конгресу
геронтологів і геріатрів України
(6-8 жовтня 2021 р., Київ)
для фармакологічних компаній
Генеральний партнер –
100 000 грн
Головний партнер –
60 000 грн
Партнер –
20 000 грн
- 2 Сателітних симпозіуми або майстер-класи тривалістю по 60 хвилин кожний
- Представлення в якості Генерального партнера на сайті конгресу: розміщення логотипа партнера та до 3-х логотипів брендів партнера з можливістю переходу на сайт партнера/бренду при натисканні на логотип;
- Розміщення реклами генерального партнера на сайті конгресу (3 рази на день);
- Розміщення інформації про Генеральне партнерство фірми під час онлайн трансляції конгресу (3 рази на день);
- 3 відео реклами партнера під час онлайн трансляції конгресу тривалістю по 3 хвилини;
- Розміщення інформації про Генеральне партнерство в програмі конгресу;
- 3 сторінки кольорової реклами партнера в програмі конгресу;
- можливість проведення 2-x онлайн опитувань серед учасників конгресу, або 2 онлайн опитувань в рамках сателітного симпозіуму
- 1 Сателітний симпозіум або майстер-клас тривалістю 60 хвилин
- Представлення в якості Головного партнера на сайті конгресу: розміщення логотипа партнера та 1 логотипу бренду партнера з можливістю переходу на сайт партнера/бренду при натисканні на логотип;
- Розміщення інформації про Головне партнерство фірми під час онлайн трансляції конгресу (2 рази на день);
- 2 відео реклами партнера під час онлайн трансляції конгресу тривалістю по 2 хвилини;
- Розміщення інформації про Головне партнерство в програмі конгресу;
- 2 сторінки кольорової реклами партнера в програмі конгресу;
- можливість проведення одного онлайн опитування серед учасників конгресу або онлайн опитування в рамках сателітного симпозіуму.
- Можливість представлення інформації про препарати компанії в наукових доповідях загальною тривалістю 20 хвилин
- Представлення в якості Партнера на сайті конгресу: розміщення логотипа партнера з можливістю переходу на сайт партнера;
- Розміщення інформації про Партнерство фірми під час онлайн трансляції конгресу (1 раз на день);
- 1 відео реклама партнера під час онлайн трансляції конгресу тривалістю до 1 хвилини;
- Розміщення інформації про Партнерство в програмі конгресу (1 раз на день);
- 1 сторінка кольорової реклами партнера в програмі конгресу.
Порядок відображення назв і логотипів партнерів визначатиметься виходячи з категорії партнерського внеску і в алфавітному порядку в межах категорії. Порядок розрахунку, документальне оформлення, підписання договорів обговорюватиметься з кожною компанією в індивідуальному порядку.